Zpátky do zajetých kolejí

22.09.2020

Začal podzim a to pro mě znamená návrat do školy a trávit čas s Tinou převážně o víkendech. Letos je to stále všechno nejisté se školou, ale i tak to bude pořád s zajetých kolejích. Přes týden má Tinu na starosti má rodina a o víkendu se snažím s ní trávit co nejvíce času. Co Vám chci ale dneska ukázat je obrázek Tiny, který namalovala moje úžasná kamarádka. Moc ji za něj děkuji, ten půjde hezky do rámečku. 

Tina se jinak vrátila ke své obvyklé bláznivé náladě a já jsem za to moc ráda. Letos to hárání s ní zamávalo hodně, takže jsem ráda, že je zpátky ve své kůži, i když to je teď zase víc na nervy s ní venku. 

Každopádně ohledně chovatelské stanice nemáme pořád info, ale je to měsíc a půl, takže to má ještě čas, ale už se moc těším až přijde dopis s názvem! Jakmile bude doma, tak se to všechno rozjede. Krycí list podat, domluvit se s veterinou a hurá za dalším dobrodružstvím!  


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky